onsdag 15 maj 2013

Frustrerad!!!

Nu har jag kört Jillians 30 day shred i över 2 månader. Först i 30 dagar som man ska och sen ca 4 pass i veckan. Jag har haft influensa med feber ett par dagar och sen halsfluss på det så då blev det ju ett par dagars träningsuppehåll.

Försöker VERKLIGEN tänka på maten, men det händer inte ett jävla skit på vågen och det står still på måtten oxå :(((
Jag SER ju musklerna med blotta ögat, men så jäkla mycket kan dom väl inte väga...

Är helt övertygad om att min jäkla sköldkörtel ställer till det, jag har ju hypotyreos. Läkaren tyckte att jag skulle minska på medicinen till 50 mikrogram så nu är jag både tungandad och har dubbla hjärtslag från och till. Fan. Frustrerande som fan.

Visst, man ska inte stirra sig blind på vågen, men med ätstörningar i bagaget känner jag att jag närmar mig gränsen nu... Risken är överhängande att jag tar till gamla metoder igen :( 

Ska Googla runt och sen kontakta min puckade läkare på århundradets sämsta vårdcentral.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar