fredag 11 januari 2013

Om en stund kan jag andas igen..

Sådärja. 1 km gång/småjogg och plankan 2*45 sek, nu halvligger jag i soffan och flåsar ;)

Åt en halv burk linssoppa från Weight watchers till lunch som smakade bättre än den såg ut. Tar med mig resterna till jobbet imorgon, får bli en knäckemacka till.

Jag har roat mig med att googla runt på hur min nyfunna sjukdom (hypotyreos) påverkar ämnesomsättningen och vilka livsmedel jag bör undvika. Letar efter knep för att öka förbränningen nu när det känns som att jag ligger på minus från start :/

Jag ska testa att starta dagen med hett vatten med nypressad citron i och tänkte ge grönt the en chans. Jag som bara dricker the när jag har ont i halsen...

Nu väntar en tung jobbhelg, hoppas hinna träna lite imorgon kväll iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar