tisdag 8 januari 2013

Redskap, appar och drug of choice

Hur ska då det här gå till? Jag har inte den minsta gnutta sekund över just nu för att gå iväg till något gym. Det finns ett litet gym i denna gudsförgätna håla, men jag har i stort sett samma utrustning hemma.

Det jag tänker använda mig av är följande:














Promenadband från Rusta, inköpt igår då jag även provtränade i 10 minuter.











You are your own gym - app i Ajfånen.

Sen har jag även hantlar i olika storlekar och en värstingmodell till Crosstrainer, men eftersom jag håller på och ställer in rätt medicindos för en sjukdom blir crosstrainern för jobbigt just nu.

Jag är en godisgris av stora enorma mått och det finns inte en chans i helvetet att jag frivilligt slutar äta godis. Frukt ÄR INTE godis, inte ens i närheten. Jag kan tänka mig att börja äta frukt, men inte istället för godis. Mörk choklad räknas inte heller som godis utan det är äckligt skit som superduktigapinnsmalavältränade människor äter sin yttepyttelilla ruta av när dom "syndar". Fuck that. Konstiga chokladbollar som består av 170 %-ig kakao, nötter och annat jox går jag inte heller på.

En annan last är Pepsi max. I burkform. En om dan gör kroppen glad är en devis jag lever efter.
Sådärja. Det var mina laster det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar