tisdag 8 januari 2013

Siffror och före-bild. Typ.

Jaha. Ut med skiten bara. Här är alla dagens siffror, alla mått jag lyckas ta utan att stå på huvudet.

Midja: 76 cm
Stuss: 91 cm
Hö lår: 51 cm
Vä lår: 51 cm
Under byst: 79 cm
Över byst (med bh): 89 cm
BMI:22
Kroppsfett i % enligt nån konstig formel jag hittade på nätet: 30%
Normalvärdet låg mellan 20-30% för min ålder och längd, så jag ligger ju lite högt.

Är inte tillräckligt modig för en före bild riktigt än, men "bilden" här nedan speglar mina problemområden, dessutom har jag alltid en annan färg på trosorna än på behån även i verkligheten :)
Härligt ryggfett som hänger över behåkanten, muffinsmidja och hängröv. Det ska bort! Sen vore ju drömmen ett par tonade armar, lite lagom sådär, inte Madonna-läskiga, men det är nog ingen risk för den tiden har jag inte till att träna... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar