lördag 1 juni 2013

Dag 1

Snart har första dagen gått och för tillfället är jag grinig, har huvudvärk och springer och pinkar var 5:e minut känns det som.. Fy fan. Har bälgat (nåja) i mig vatten mellan måltiderna, men går ändå omkring och är småhungrig hela tiden... Antar att jag småäter godis oftare än jag trott, för jag minns inte när jag hade hungerskänslor sist.

Till frukost blev det knäckemacka m 2 äggvitor och 20 g gurka samt 140 ml lättyoghurt och 50 g Pauluns müsli.

Minikeso med äpple och kanel till mellis och chili- och citronmarinerad quorn med  grönsaksbulgur och pestocreme till lunch.

Det låter betydligt godare än vad det var...
Försökte äta kvarg med bär till nästa mellis, men bläää vad det smakade, som en äcklig massa. Blandade i lite vaniljpulver (sockerfri såklart) och la smörjan i frysen, den kanske smakar godare som glass till mellis imorrn.
Tog minikeso och bär istället.

Nu är det dags för första träningspasset, sen blir det lax i ugn med örtris och keso till middag (Hello kesoöverdos!) och jag avslutar kvällen med knäcke och makrill. Sen går jag nog och lägger mig med barnen så jag inte vräker i mig deras överblivna godis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar