måndag 10 juni 2013

Dag 10, 33% gjort!!!

Dagens träning är avklarad, tränade längre än någonsin förr, svettades som en gris och höll mig i pulszonen 72% av träningspasset (cardio på 85% såklart).
Var så inne i det hela att jag inte märkte att jag räknade både 17 och 18 reps på en övning... så nu har maken åkt för att köpa både skivstång och extra vikter på Rusta så jag kan höja ribban ännu ett snäpp :)

Blev lite förvirrad av den nya övningen: rotation med böjda ben. Skulle man köra 7 åt ett håll och 8 åt den andra eller hur blir det nu? Slutade med att jag körde 15 åt varje håll, alltså totalt 30 och sen ett set till på det. Blev ett extra cardiopass mellan styrka 2 och styrka 3 även idag, ynka 5 minuter, men det är ju en början!

Nu är det dags för lunch sen ska jag städa undervåningen i huset. Imorgon jobbar jag 7-16 så det gäller att planera både mat och träning då. Det har varit sååå skönt att träna på morgonen (efter frukost), då har man hela dagen öppen sen på något sätt. Vill jag träna något extra så gör jag det, annars behövs det ju inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar