lördag 15 juni 2013

Halvtid - och redo att ge upp :(

Mailade med wos igår om mina uteblivna resultat och dom rekommenderade att jag endast ska gå efter bilderna eftersom jag inte bör gå ner i vikt. Håller inte riktigt med där eftersom jag väger mer än jag brukar göra, men hade bara måtten ändrats så hade jag ju köpt det, vågen är inte allt.
Tog alltså nya bilder efter dagens träning och man ser inte ett skit :((((

Fick även som förslag att skippa kolhydrater till lunch + middag och öka på protein, men näää. Trodde ju att kolhydraterna behövdes som energi tull träningen, pallar inte att leva på bara protein! Ska det vara så extremt så kanske inte den här metoden funkar på mig helt enkelt.

Nu suger det verkligen med dessa kvargsmoothies och allt jag inte får äta, svårt att hålla motivationen uppe :(
Är Fitnessfighten bara till för personer med övervikt? Är det bara dom som ser resultat? Vi som redan är smala men vill tona kroppen och bygga muskler kanske inte ser resultat på månader???
Känns som att jag hade kunnat köra kickstart istället för FF då och sparat in en sketen hundring för jag har ju inte en sportslig att komma till final :(
Visst, vinsten är ju egentligen ett friskare liv, men är det tävling så är det.

Ångesten över middagen är tillbaka, jobbigt att äta. Dessutom är jag sur och grinig precis hela tiden och det påverkar ju hela familjen :(

Vi ska på det årliga besöket till Grönan på onsdag och just nu känns det som att jag skiter i att planera mat och släpa med mig femtielva matlådor. What's the point liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar