tisdag 4 juni 2013

Dag 4

Fjärde dagen snart avklarad, har precis ätit middag efter ett sent arbetspass.
Det blev knäckebrödspanerad stillahavsflundra, 70 g potatis, räkröra med kvarg och wokgrönsaker. Riktigt gott, men wokgrönsakerna kändes lite fel, byter nog ut dom nästa gång när jag börjar våga göra egna recept :)

En av mellisarna blev kvargplättar:

Oxå helt okej, lite svåra att steka bara men fick ett tips att göra dom i våffeljärn så det ska jag testa imorgon.

Ingen huvudvärk alls idag och mer "normalt pinkande", men jag har slarvat lite med vattendrickandet. Träningen gick  bra, höjde vikterna på en övning idag. Har inte känt minsta träningsvärk än så länge, vet inte om det är positivt eller negativt.... Jag är iaf genomsvettig efter ett pass och musklerna känns helt slut :)

Sjukt godissugen fortfarande, iaf på eftermiddagarna, speciellt om jag jobbar! Kvällarna är inte heller roliga så jag försöker somna så fort som möjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar