tisdag 18 juni 2013

Dag 18

Jodå, jag hänger kvar. Men det börjar ta på krafterna med all denna planering, tycker fortfarande att maten är jobbig.
Det tog till och med emot att träna idag... Trodde att jag skulle dö på crosstrainern, usch. Gillar inte det första styrkepasset just nu: armhävningar, knäböj med en arm upp (som håller en vikt) och sidoplanka, hoppas det byts ut snart!

Dipsen försvann idag vilket var synd, fick inget riktigt grepp om den nya övningen.
Jag har bakat inför midsommarfirandet här i byn och i dag kunde jag inte stå emot! Min första synd - en kolakaka. Fick lite blandade känslor efteråt faktiskt.
Sen har jag "syndat" genom att ta ett halvt äpple till efterrätt efter lunchen i 2 dagar. Skulle vilja äta mer frukt!

Nu har jag precis fått i mig lax, keso, tomat och minimalt med råris, var inte alls hungrig.
Imorgon ska vi till Grönan. Tar med mig 1 mellis och lunch, sen får jag väl improvisera. Jag brukar älska att åka till Grönan, men i år känns det mest besvärligt faktiskt :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar