måndag 3 juni 2013

FF dag 3

Ledig idag så vi har gjort några ärenden i stan. På mindre än en timme fick jag gå på toa 3 gånger och jag pinkar litervis varje gång. Smått jobbigt och jag hoppas verkligen att det ger sig snart!

Ingen huvudvärk idag och jag är mindre grinig ;) Men det var ett eldprov att gå runt på Citygross! Blev skitsugen på godis och framförallt CHOKLAD! Stod och klämde och sniffade på en chokladkaka som det stod "inget socker på", men den innehöll ju givetvis sötningsmedel, så där försvann mitt hopp!
Köpte med mig laktosfri keso att variera med, man blir rätt....pruttig av dessa mängder kvarg och keso ;)

Nu ska jag strax träna, sen ska jag Googla runt efter fler recept. Jobbar bara 3 dagar denna vecka så jag tänkte klämma in lite mer träning. Nästa vecka blir tuffare jobbmässigt, men det är bara att bita i det sura äpplet och köra på!

Dagens lunch blev pasta med quorn, pesto, grönsaker och kesella. Använde fullkornspasta och kryddade faktiskt med Kockens wokkrydda för att få bort den läbbiga smaken av quorn... Inget socker i den så jag hoppas det var okej. Ikväll blir det räksallad av något slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar