fredag 28 juni 2013

Dag 28 - det rullar på!

Efter några dagar där det känts jobbigt att träna så flyter det på igen - tills jag såg dagens nya övning:









Bild lånad från Jarkkos blogg.


Rotation med rakrygg. Skitjobbig finsk solstol med rotation. Jag kommer att dö ;)
Jag har kört både Saxen och Fällkniven med hantlar, så jag har ju verkligen utmanat mig själv, men den här nya övningen kör jag nog utan hantlar, har fullt sjå med att inte ramla ihop...

Jag har även anmält mig till 6 månaders programmet. Behöver träningsprogrammet för jag tycker det är svårt att lägga ihop ett själv. Maten håller jag fast vid, fast med en egen twist :) Strikt wos till frukost, lunch, middag och mellisar, men åker vi iväg någonstans tar jag inte med mig hundra matlådor. Det funkar bra ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar