onsdag 5 juni 2013

Dag 5

Idag är första dagen jag inte varit hungrig, tvärtom, det har varit jobbigt att få i sig måltiderna. Fortfarande lika jäkla godissugen, det kommer nog aldrig att gå över.

Jobbade 7-16 så jag hade 18 burkar med mig till jobbet. Typ. Skynda hem för 1 timmes träning där dagens nya övning var universums jobbigaste... Blir förvånad om jag inte har träningsvärk i häcken i morgon ;)

Sen hann jag precis laga iordning min vegetariska chili (jösses vilken portion!) och familjens "vanliga" innan det var dags för middag: räksallad med mathavre och kvargtzatziki:

Känns som att jag har fuskat eftersom jag klämde i mig 10 jordgubbar medans jag lagade mat... Men va faaan, det är ju frukt ;)
La under ett par stycken att ha på yoghurten i morgon samt 60 g till minikeson = första mellisen. När jag äntligen har fått äta lite sött kan man väl ge sig fan på att jordgubbar är förbjudet ;)

Annars har jag varit trött och grinig idag, svullen och pruttig... Dessa enorma mängder minikeso och kvarg ställer till magen för mig, får nog växla med laktosfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar