tisdag 11 juni 2013

Skit!

Vaknade med mer ont i halsen och blev helt knäckt när jag insåg att träningen var körd :( Såg ju fram emot att svettas i en timme, nu med ny utrustning och allt...
Så. Jag fuskade. Skippade cardion och körde igenom styrkan sakta sakta och försiktigt, hoppas bara att det inte straffar sig, jag veeet ju att man inte får träna med halsont.

Åt en ny mellis idag, Stefans äppelkaka:
Fast jag gjorde den som paj istället, blandade 50 g keso med lite vaniljpulver och toppade med hackade jordgubbar :)

Inte lika sött som chokladcheesecaken jag bakade åt dagisfröknarna, men det var helt okej :)

Råkade få lite choklad på fingret men som den duktiga tjej jag är SPOLADE jag av det... :)

Till middag blev det knäckebrödspanerad   flundra med ris, skagenröra och rårivna morötter. Ser trist ut men det var helt ok.

Har druckit mängder med grönt the idag, och pinkat därefter. Vågar inte ta en halstablett för allt innehåller ju socker :/
Sååå jäkla störande att inte kunna träna ordentligt, det är ju nu allt händer!!! Min mage ser helt grym ut idag och jag känner mig lättare, måste bli frisk så jagkan  fortsätta trimma kroppen :)

Fick svar om mina portioner idag också. Jag ska i första hand få i mig proteinerna i alla fall, om jag tycker portionen är för stor kan jag minska på kolhydraterna.
Jag kan äta 5 cashewnötter som snax om dan och det är ju guld värt hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar