måndag 10 juni 2013

Någonting nytt...

Maken kom precis hem med dagens inköp, skivstång och ett 17 kg viktpaket från Rusta:
Och en bonus: en ny köksvåg samt en mixer till mina underbara kvargsmoothies ;)
Färgmatchat minsann hehe. Glaskannan som hörde till kommer att leva farligt i vårt hushåll känner jag... Vi är rätt duktiga på att stapla 6 personers disk i diskstället som värsta cirkusartisterna och det händer ibland olyckor ;)

Var tvungen att testa skivstången utan vikt på, den väger 5 kg och jag vet inte om det är min grymma träningsvärk efter dipsen, men jag börjar nog utan vikter! Tänkte ha den till övningen "Pull over" där jag hittills använt min hantel på 5,5 kg (som känns för lätt???), men det är ju lite mer balanserande med en skivstång antar jag.
Nu är det hög tid att sova, lång jobbdag imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar