fredag 7 juni 2013

Dag 7 - överlevt en vecka!

Kolla vilken raring som fick följa med mig hem idag:
Min belöning efter 7 dagar utan godis = en pulsklocka :)

Tränade efter frukost i morse och måste ju säga att det syns skillnad på min mage så här efter en vecka. Jag har inte tagit några mått än, det får vänta till tisdag. Känner mig lite modig (och anonym hehe) så jag lägger upp en bild:
Har faktiskt tränat ett pass Jillian Michaels 6 weeks 6 pack oxå, bara för att vara på den säkra sidan ;)
Ökade på vikterna på wos-passet i morse och öste på tills svetten rann.

Tycker fortfarande att kvällarna är pest och pina, men jag ser fram emot frukosten :)

Inga större förändringar i kosten idag, samma frukost och samma mellisar som vanligt, chili på vegofärs till lunch och lax till middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar